"WHEN ONE DOOR CLOSES, ANOTHER OPENS, BUT WE OFTEN LOOK SO LONG AND SO REGRETFULLY UPON THE CLOSED DOOR THAT WE DO NOT SEE THE ONE THAT HAS OPENED FOR US."

Followers

Hi everyone, welcome to my poetry site...

Thursday, March 18, 2010

Bukit Keluang Part II

2:18am
Aku tersedar, ketika itu juga, hujan turun dengan lebatnya. Aku terasa sedikit kurang selesa dan aku dapat rasakan seperti aku di dalam air.

2:21am
Aku kejutkan Haziq, Adam & Rush.

3:00am
Kami mula mencari idea. Akhirnya kami putuskan untuk pulang.

3:02am
Kami sibuk mengemas barang2 untuk pulang.

3:47am
Aku & Haziq pergi mengambil kereta di Bukit Keluang Beach Resort (800M dari tempat kami berkhemah)

4:00am
Kami pulang ke rumahku di Kampung Jabi untuk mandi dan minum.

5:00am
Kami pulang ke Kuala Terengganu (Adam punya rumah).

6:31am
Kami sampai di KT, tapi kami singgah di satu warung untuk pekena nescafe dulu.

7:14am
Kami pulang dan terus tidur.

PENAT DOWH!!!!!!!

1 comment:

aby rOsman said...

ahahahhaaa!! derr..ni lah yg dikatakan advntre derr!..muahahahaa!..