"WHEN ONE DOOR CLOSES, ANOTHER OPENS, BUT WE OFTEN LOOK SO LONG AND SO REGRETFULLY UPON THE CLOSED DOOR THAT WE DO NOT SEE THE ONE THAT HAS OPENED FOR US."

Followers

Hi everyone, welcome to my poetry site...

Thursday, March 18, 2010

Bukit Keluang Part I

Hari Sabtu, 13 March 2010.

8:00am
Aku bangun dari tempat tidur.

9:43am
Menyediakan keperluan untuk berkhelah & berkhemah.

12:00pm
Aku ke Pantai Bukit Keluang,Besut,Terengganu bersama family Aby (Papa,Mama,Adam,Aisyah,Anis) & kawan2, Aby,Haziq,Rush,Lin.

2:00pm
Kitorang sampai, angkat barang2 dan menuju ke 1 gua yg cantik..

2:29pm
Aku,Adam,Haziq & Rush memasang khemah dalam gua. Sambil tu, yg lain sibuk buat keje masing2.

2:54pm
Kitorang mandi-manda kat pantai tu.. Best sangat2.. Sambil tu, kitorang amik gambar, cari remis, main silat and so on lah.

4:04pm
Kitorang naik dari pantai, bilas2 & tukar pakaian.. Then family Aby balik ke Terengganu.

4:54pm
Aku, Haziq, Adam & Rush mulakan kerja (betulkan khemah, prepare barang2 penting) kat gua Bukit Keluang.

5:26pm
Haziq & Rush ke Kuala Besut untuk mencari ikan (kerapu & merah) untuk dinner kitorang.. Sambil tu, aku & Adam membuat unggun api.

6:30pm
Haziq & Rush balik, then kitorang bakar ikan tersebut.

9:00pm
Kami makan malam (Ikan Kerapu & Ikan Merah) dengan kicap. Sambil makan, ombak kelihatan semakin bergelora.

9:49pm
Kami mengangkat(berpindah) khemah ke tempat yang lebih clear (kat depan spotlight).

11:08pm
Aku tertidur, yang lain aku x pasti diaorang buat apa.
Jumpa di PART II.

No comments: