"WHEN ONE DOOR CLOSES, ANOTHER OPENS, BUT WE OFTEN LOOK SO LONG AND SO REGRETFULLY UPON THE CLOSED DOOR THAT WE DO NOT SEE THE ONE THAT HAS OPENED FOR US."

Followers

Hi everyone, welcome to my poetry site...

Saturday, April 10, 2010

Siapa Itu Yatt Arryies?

Bagitahu aku
Adakah kamu kenal
Siapa aku?
Apakah kamu anggap aku
Sebagai kawanmu?

Aku cuma takut untuk bertanya
Aku masih menunggu
Seperti sediakala
Jikalau kamu berkata
Ianya masih belum terlambat
Kita boleh mengubah takdir ini

Aku cuba dan terus mencuba
Untuk menjadi penyuluhmu
Tapi aku tak dapat
Untuk mendekati hatimu

Aku tak pernah melihatmu
Aku tak pernah mengenalimu sebelum ini
Tapi aku tahu
Bahwa aku mencintaimu

Bukan sebab apa yang ku lihat
Atau sebab suaramu yang seksi
Bukan sebab benda yang kamu ucapkan
Tapi sebab siapa kamu

Aku cinta segalanya tentangmu
Kerana itu adalah kamu
I'll win you for me if you give me a chance
But can I?

[IN THIS POEM IS FOR YATT ARRYIES, special for her]

No comments: